kahvesever__ Melekler12 ben kimsenin kalbini kırmak istemiyorum ya çok öyle şeylere girmiyorum o yüzden
Melekler12 kahvesever__ ben kimsenin işine karışmam banane ama benim işime karisirlarsa deli olurum beni sevmemeleri gram umrumda değil ama saygı duymak zorundalar…..
kahvesever__ Melekler12 aynen çok haklısın burda küfürler hakaretler havalarda uçuyor bir görsen ya niye doktor muyuz biz diye
Melekler12 kahvesever__ diyorum ya iki kelimeyi bır araya getiremeyenler burda konusmayi öğreniyorlar 😅
Melekler12 kahvesever__ bosverrr umursama ben buraya keyfine giriyorum bide hamisim 🤗 ama bazıları çok ciddiye alıyor 😅😅😅
Melekler12 kahvesever__ duymadıkları mi burda duyuyorum 😅😅😅 kavga ettiklerinde yorumları keyifle okuyorum bide. 🙈😅