babyasyanil Kızlar doktoruma kaşıntımdan şüphelenip mesaj attım kan testi vermemi söyledi sabah aç karna. Yarın bayram devlet hastaneleri falan kapalıdır acilden giriş yapsam bakarlar mı?
Deryacc00 babyasyanil bende gittim böbrek asidine bakıyorlar birşey çıkmadı bacaklarım ve kolum kaşınıyordu sadece ve gebelde gece başlıyordu aloe Vera sürdüm hep şimdi iyiyim geçti 1 ay sürdü ama
Haticezk babyasyanil geçmiş olsun canım inşallah kolestaz değildir benimde dün akşam aniden kaşıntı başladı ama öyle şiddetli değil hafifçe bazı bölgeler kaşınıyor bende tahlil verip vermemekte kararsız kaldım haber verebilir misin acaba acilde bakıyorlar mı 😔
sehrengiz_8 babyasyanil canım acile git gebelik kolestezından şüphelendi kan vermek istiyorum de zaten Kadın doğuma yönlendirilirsin değerin yüksek gelirse acil bir durum kabul edilir bu gebelikte
babyasyanil Medinehnm gidiyorum şimdi olmazsa mecbur özelde vericem beklemeye gelmez diye düşünüyorum:(
Medinehnm babyasyanil aynen bencede bende dün verdim karaciğer tahlili ast alt ggt midir nedir baktırdım catlaklarım cok kasınıyodu ayak ellerde yoltu ama içim rahatlasın diye yaptırdım
babyasyanil Medinehnm iyi yapmışsın canım benimde asla yaptırmadan içim rahat etmez avuç içim kaşınıyor benim umarım yoktur:(
Deryacc00 babyasyanil yok normal kontrolüm için randevu almıştım onu da aklımda iken sordum ama normal dedi çatlama dan da oluyır vücûd kuruluğundan da bazen de böbrek asidinden
GulserenKY babyasyanil Gebelik kolestazinda avuç içi ve ayak tabanları çok kaşınıyor özellikle geceleri. Benim öyleydi kolestaz çıktı ertesi gün doğuma aldı doktor. Kaç haftaliksiniz kasintilar nerde çok oluyor
babyasyanil sehrengiz_8 acilde kadın doğum yoktu kuzum direk normal acilden kan verdim sonuçları bekliyorum 😔
babyasyanil sehrengiz_8 aç tok fark ediyor mu ya ben sabah su içmiştim tiroid ilacımla birlikte ama saat 10 da falan
Oglusum5357 babyasyanil hmm telaşlandrmak istemem seni ama o haftalarda olma ihtimali yüksek oluyor inşallah değildir kuzum. Bende de aşırı kasıntı vardı 19 haftadayım baktık kolestaz değil uyuz çıktı tedavi alıyoruz smdı 😪😪
Haticezk babyasyanil sağol kuzum korktuğun gibi değildir inşallah sonuç. Bende şimdi gideceğim hastaneye olduğunu düşünmüyorum ama tedbirli olmakta fayda var. Sonuçtanda haberdar et bizi mutlaka güzel sonuçlar al inşallah ❤️
sehrengiz_8 babyasyanil acilde Kadın doğum olmaz ama şöyle eğer değerleriniz yüksek çıkarsa sizi kadın doğum yatış bölümüne alırlar oradan tedavi sürecine başlarlar dahiliye Uzmanı ya da gastro doktoru ile
babyasyanil Oglusum5357 inşallah değildir her saat olmuyor ama oldugunda kaşıdığım yerin izi çıkıyor😫 Geçmiş olsun sanada ayyy uyuz daha beter
babyasyanil Oglusum5357 ay sonuclarım cıkmıs ama ac tok fark eder mi sabah su ile tiroid ilacımı icmistim
babyasyanil Haticezk kesinlikle bende tedbir amaçlı gittim bekleyemem kontrolü iyi yapmışsın haber veririm hayırlı haberler alalım🥰