Deletedmom6666 Ben bayram aydin diye bi doktor varken gittim 2 3 kez memnundumda o hala orda olsaydi giderdim ama artk o hastaneye gitmiyorum diger doktorlar hakkndada pek bi bilgi sahibi degilim ozel buyuksehir hastanesinde ayise gunence gidiyorum guler yuzlu bir insan en azndan icim rahat devlete gecis yaprsamda keisnlikle meram tıpa giderim orasıda cok iyi