SuAte Durumunuz varsa gitmeyin hastane değil kasap dükkanı orası, ben hamilelik şüphesiyle gitmek zorunda kaldım çünkü özel hastanelerde 5ten sonra usg cihazı Yok, dr içeriye girdiğinde ööööf bugün kaç kürtaj yaptım beee diye girdi ben kasık ağrım var deyincede yat bakıyım dış gebeliktir deyip sırıtmıştı Allah kimseyi düşürmesin oraya
HavvaK Deletedmom6666 rabbim sağlık afiyet versin. İşinin ehli merhametli insanları çıkarsın inş karşımıza. Dua edelim
Deletedmom6666 HavvaK bir daha medicananın önünden bile geçmem pislik hastane ticarethane olmuş orası
Deletedmom6666 2019annesi bebek sadece kalbi atıyor hiç hareket Yok onlar da ntsye bağladılar beni yatış verdi doktor doplöre girecekmişim 😭😭😭
Deletedmom6666 Sumeyyecooban beni bu hale getiren medicana ben şimdi Ali Kemal’de yatışım verildi burda yatıyorum burdakiler düzeltecek inşallah 🙏
Htc123 Deletedmom6666 canım ben anıtta Sibel tüner e gidiyorum çok da memnunum birebir ilgileniyor detaylı detaylı herşeyi anlatıyor
Seyma95 Htc123 ben o hastaneye hiç gitmedim hastane olarak nasıl koşulları filan iyi mi acaba gerçi sen gidiyormuşsun iyidir demi bide muayene ücretini sorablrmym
Htc123 Seyma95 muayene ücreti 60 tl ama benim eşimin işi nedeniyle anlaşmadan dolayı 15 tl ye giriş yapıyorum çok küçük bi hastane ama doktorum dan çok memnunum bire bir ilgileniyor anlatıyor diğer aya randevumu bile kendisi yazıp alıyor
HavvaK Seyma95 haftada üç gün sadece. Pzt çrşmb ve Cuma günü. Hastahaneyi arayın sizi yönlendiriyorlar ☺️👍🏻