18+5 🎀 yorumları okuyorumda acaba ben mi fazla sabırsızım zaman çabucak geçti anlamadık diyenler var bir bana geçmiyor sanırım bu zaman 😅 sanki olabildiğinin en yavaş halinde ilerliyor özllikle kontrol günleri gelmek bilmiyor kısmetse pazartesi kontrolümüz takvime bakıyorum bugünle beraber daha 4gün var geçmiyor 😅