AsyaCngz55 Ceren_oguz 12+4 %90 cinsiyetimiz gözüktü ancak bayramdan sonra kesin olarak öğreneceğiz inşallah meraklı bekleyiş sürüyor ☺️
Gulsahhh765 AsyaCngz55 merhaba ben de 12+3te gittim 3 gün önce ama asla cinsiyet söylemedi belli olmuyor bu haftalarda dedi sizde nasıl göründü ne dedi?
Sezenn_ Ceren_oguz Yolu yarıladık bizde Elhamdulillah 20 haftayız canım. Hepimiz kavuşalım bebeklerimize sağlıkla mutlulukla inşallah 🙏🏻 🌸
DtkBsr fizikcianne başlarda sanki çok yavaş geçiyor gibi. Umarım zamanla su gibi akar gider de sağlıkla kucağımıza alır büyütürüz :) 9+6 bizimde
Kardelentrkylmz Fatmaergin52 bende 32+2 yim ve 2 hafta önden gidiyor acaba doktorun söylediği haftaya göre mi doğum olur size bişey söyledimi ben doktora sordum ama hiç bişey söylemedi
Kubosh27 Hayalhatira darısı bize inşallah canım dularina bizleri de kat tüp bebegiz teyzesi 13+4 üz daha zaman çok zor geçiyor