Cerenarga ilk aylar regl olacakmış gibi ağrı olması normal, ben şu an 3. Ayımdayım ilk 2 ay kanama ve ağrı yaşadım ama çok şiddetli değildi. İlk gebeliğim düşükle sonuçlandı o yüzden endişeliydim bu seferde ama şükürler olsun sorun olmadı. 2. Ay bittikten sonra ağrılar da azaldı kanama da hafif lekelere döndü. Regl gününüzü kaç gün geçti ve son regl tarihiniz nedir?