Emotion123456 pcos yok özel olarakta hiçbir şey yapmadım kuzum , 5 buçuk ay önce kürtaj oldum o zamanda adet düzensizliği olduğu için yumurtlama gününü öğrenebilmek için ovülasyon testi kullanmıştım bir günü değerlendirmiştim olmuştu daha sonra bu sefer içinde 2 aydır deniyorduk zaten geçen ay yumurtlama gününü kaçırdım olmadı bu ay da hiçbir şey yapmadım ilk bir kaç gün ovülasyon testi yapıyordum her gün aynı koyulukta test çıkıyordu bozuktur diye yapmayı bıraktım düzenli ilişki oldu çok şükür sonunda pozitifi gördüm 🤲🏻💜ama bu ay için kafamdan tüm düşünceleri attım aşırı kafaya takıp stres yapıyordum nasipse olur zamanında dedim dua ettim inşallah rabbim isteyen herkese versin
Bir de yaklaşık 2-3 aydır düzenli folik asit kullanıyorum muayeneye gittim 1-2 kere de her şey normal güzel dedi doktor o şekilde düşündük Allah nasip etti