Htcdgrl beslenme etiketini görünce koştur koştur geldim 😂😂 bir yandan yiyorum bir yandan şikayet ediyorum kocama yok oram böyle oldu yok buram böyle oldu diye bir yandanda doğumdan sonra nasıl kilo veririm derdine düşüyorum 😂😂 ilk haftalarımda asla böyle değildim 2. Trimestere geçtik olanlar oldu artık 3 de ne olur hiç kestiremiyorum 🥹