Ezgi0616 benim kızımın ismi Adalia, Adelya diye okunuyor. İbranice anlamı; Tanrı benim sığınağımdır demek. Almanca anlamı ise; Asil olan kişi demek. Eşim türk olmadığı için ve kızım da kanada vatandaşı olduğu için ben bu ismi tercih ettim ama türkler de adelya olarak kullanıyor 😌