ArvenMom bana 13. Ve 16. Haftada kız denildi ama hiç inanasım gelmiyo ya anneler hisseder erkek hissediyorum en başından beri sanki detaylı da ya da bi kaç hafta sonra erkek diyeceklermiş gibime geliyo inşallah başıma gelir çok duyuyorum böyle doğumda bile farklı olan