Haleyyy bende babynest yaptırdım parayı peşin alıyorlar 700 TL atmıştım ki 1 ayda teslik olucak dediler 1 ayı geçti hala bekliyoruz dün heryerden yazdım cevap yok wpe bakan yok instgramdan en son bayağı yazdım az para da değil faceden kocasına fln yazdım dönüp bana diyor kocama kadar yazmişsin ne bekliyorlar acaba parayı atık tam istediginizde gönderin dememizi mi sanki biz parayı çöpte buluyoruz