Eksijelibon
Evet, 32. haftamda bende de kolestaz çıktı. Erken doğum tehdidiyle 2 gün yattım. Sonra ilaç tedavisine başlandı. Şu an 36. haftamdayım, 37. haftada sezaryen doğum planlanıyor. Ve başlığı açan arkadaş gibi, “KAŞINTINIZ VARSA ASLA HAFİFE ALMAYIN” diyorum. Ani bebek ölümüne bile neden olabiliyormuş çünkü.