İsteğe bağlı sezaryen olup da pişman olan var mı? Çok şükür hiç bir sıkıntımız yok ama normal doğurabileceğime dair vücuduma güvenmiyorum. Tansiyonum genelde düşük ve pelvik kemik ağrısından , kusmalardan , bel ağrısı vs çok yıprandım. 🥹 yalancı sancilarda bile agliyacak kadar kötü oluyorum şahsen o yüzden. Hem sezaryen hem normal yapanlar da cevap verirse hangisinden memnun olduğunu çok memnun olurum ☺️🫶