Puhu_ishak biraz geç oldu ama doktorlar bekledi aksi bir durum görmediler. 43+4 günlüktü evde suyum geldi. Hemen hastaneye gittim. Gidene kadar 4 5 cm açılmış bile. 1 saat olmadan hemde. Toplam 3 saat sürdü. Sadece 7 cm açılmadan Sonra dayanilmayacakmis gibi sancım vardı. Dayanilmiyor gibi diyorum ama dayaniliyor. Hızlı ilerlediği için olsa gerek yıpranmadim. İlk dogumumu fakültede yaptım. Stajerler mi acaba diye düşündüm doğum yaptıranlari. Çünkü birbirlerine soruyorlar kesi atalım mı atlamayalim mi diye🤦🏻♀️ 2 dikisim var sadece ama atmasalarda rahat olurdu ki. Galiba kolay doğurdum çünkü en kolay bana doğurmak geldi. Sancı zor geldi biraz