Puhu_ishak Merhaba hanımlar, aslında bu doğal süreci hep yönetebilecegimizi düşünürüm ama son 2 gündür bir korku sardı beni maalesef. Haftaya henüz giriş yaparken sancı ile yatisim oldu, nst çekilen alan doğumhane alani ve 2 gündür bağıran, ağlayan, yalvaran, dayanılmaz acılar içinde oldukları anlaşılan kadınları gördükçe kendime olan güvenim ve cesaretim kırıldı. Normal doğum yapan hanımlar, bana biraz yardımcı olur musunuz neler yaşadınız😔
Hizligonzales Puhu_ishak herkesin bir olmuyor kimi cart diye kolayca doguruyor🤣 kimi aci cekiyor benim biraz zorlu bi dogumdu ama emin olun bebek ciktiktan sonra tum o acilar sancilar hepsi unutuluyor
Simay13 Puhu_ishak ikinciye gebeyim. İlki normal olmuştu. Bendeeeee senin moddayim 😣😣😣 şimdi ekstra panik atak anksiyete falanda var. Zorlanır miyimm daha çok diyorum.
Bir_prens_annesiiiii Puhu_ishak tabiki sancılı bir süreç ama ben öyle bağıra bağıra sancılarımı çekmedim ama benimle beraber normal doğum sancısı çeken kadın bağırıyordu korkmayın ve şunu da bilin ki bağırınca o sancılar hafiflemiyor asıl önemli olan derin nefes alıp vererek o sancıyı yönetebilmek ben derin derin nefes alıyordum sancılar geldiğinde ve yürüyordum yatarak o sancıyı çekmem bana zor geldiği için yürüyordum doğumhanenin içinde hatta çoğunlukta doğumhanenin kapısının dibinde durdum eşimi çağırdım eşimin yanında çektim sancılarımı zaten onların yanından hadi gel kaç cm olmuş bakalım dediler beni götürdüler ve ardından doğum başladı hemen
iremasmahan06 Puhu_ishak benim doktorum dun git dogum videolari izle birazcik fikrin olsun dedi hic kolay degil dedi sonra gelip sezeryana alin beni diye aglama dedi herseyin farkina var dedi korkutmayin beni dedi hayatin gerçekleri bunlar dogum kolay degil dedi
Elfve Herkesin doğumu başka bir hikaye benim 3. Ben de korkuyorum am aşu var o ordan çıkacak öyle yada böyle yapcak birşey yok Allah yardımcımız olsun
Puhu_ishak Elfve öyle elbette ama bugün camdan atlamak isteyeni gördüm ya yani korkmamak elde değil elbette ağrısı sancısı olacak su gibi gitmiyor herşey ama bu kadar büyük büyük büyük bir acı ise cidden genel anestezi ile sezeryan olmak mantıklı gelmeye başlıyor 😔
Elfve Yani yanlış anlama ama yok kolay yok şu yok bu demek dürüstlük olmuyor bana da 2. Kolay olur rahmin hafızası var dediler olmadı ama doğunca da hayat daha kolay değil anne olmak kolay değil Allah gücünü veriyor
Puhu_ishak Simay13 bende de anksiyete başladı artık bir an önce taburcu olmak istiyorum sanırım yapamayacağım bebeğim hangi yolu secerse o olsun diyordum ama sezeryan talep edecek gibiyim şu anda bu psikoloji ile 😑😔
Bir_prens_annesiiiii Puhu_ishak bende normal doğumdan korkup sezeryan olmak istiyordum hatta doğumhanede sancı çekerken eşim sancılara dayanamayıp sezeryana döneriz diye düşünmüş ama çok da güzel hatırladığım bir normal doğum süreci yaşadım çok şükür hiç kendinizi korkutmayın herkesin acı eşiği farklı oluyor
Elfve Puhu_ishak seninki belki öyle olmayacak dua et bilemezsin. Ama ben 2. De yerleri tırmaladım ölmek istiyorum dedim kızımı annemi eşimi kimseyi gözüm görmedi yapamıyorum öldürün beni dedim bebeği çıkardılar eşi de kolay çıkmadı bastırdılar sonra yatağa geçtim sürekli karnıma bastırmaya geldiler kan çıkıyordu fotoğraflarım var odaya geçince yüzümde hal kalmamış acıdan unutulmuyor diyorlardı doğum acısını beyin siliyor yoksa tekrar yapmazdı kdonlar diye ama 3. Kazayla oldu kafayı yicem. Çevremde suyu gelip bi çıpırda doğuranlar var herkes aynı değil
Simay13 Puhu_ishak benim seçenek hakkım yok. Devlete gidiyorum. Zorunlu olmadıkça normal yaptırıyorlar 😒😒 sezeryandanda korkuyorum. Belden aşağı uyuşturma. Yaaa hissedersem diyorum. Genel anestezidede ya uyanamazsam narkozdan sonra diyorum. Normal sağlıklı düşünemiyorum maalesef
Puhu_ishak Bir_prens_annesiiiii inşallah ben de süreci yönetebilirim sizin gibi, öyle korktum ki resmen yapamayacağıma inandım diyebilirim hayırlısını diliyorum Allah’tan zaten 31 haftalıkken sancım olması yeterince gerdi beni bugün taburcu olduk dogumu geciktirmek için ilaç alıyorum 😔
Puhu_ishak Simay13 ben de üniversite hastanesine gidiyorum sezeryan yanlısı da değil doktorum ama bilmiyorum hiç 🙄
Bir_prens_annesiiiii Puhu_ishak yönetirsiniz tabi ki Allah’ın izniyle ben acıya dayanıklı değilimdir canım çok kıymetlidir o yüzden bende yapamam diye düşünüyordum ama Rabbim dayanma gücünü veriyor sağlıkla kucağınıza alın büyütün inşallah 🤲🏻♥️
Simay13 Puhu_ishak üniversite hastanesi araştırma hastanesi değil mi fakülte. Ordada seçenek yok ki. Ters birsryler olmadikca normal yaptırıyorlar ordada
Ezgikrkl Puhu_ishak Bana ebenin dediği tek şey neydi biliyor musunuz “BURASI KORKMANIZ İCİN ARTIK COK GEÇ”
Puhu_ishak Simay13 evet ama ben docente gidiyorum özel muayene şeklinde poliklinik takipli değilim pazartesi bir çıtlatacağım sezeryan mevzusunu sanırım aslında bebek ne yol secerse hep onu diledim ama bilmiyorum şu son 6-7 haftada bu korkuyu aşabilir miyim 😔
Aysecan0335 Puhu_ishak bende üniversite hastanesinin özel bölümüne gidiyorum ama hiç konuşmadık doğum şklini , sizinde öyleymiş konuşursanız görüşünü yazarmısınız , devlrt hastanesindeki gibi sorun çıkmadıkça normal mi doğurtuyorlar merak ediyorum
Simay13 Puhu_ishak o zaman belki seçme hakkıniz olabilir. İkinci doğumum benim. Korkum yersiz aslinda. Sancı dayanilmayacak gibi değil. Yinede korkuyorum. Sizede tavsiyem bebek ne yol seçerse olsun. Hayırlısı olsun diyelim.