ilkimbebee Azrayavuz evet sağlıklı olmaları herşeyden önemli fakat biraz toplu olursa iyi olur bakalım doğuma kadar 3000 olursak yeter 😅
Eceaysezdmrr ilkimbebee 34 haftalıkken 2300 dü 37 de tekrar gidecem 3000 kilo olsa yeter bana ilk kızım 3150gr doğdu sağlıklı olsunda
Denizkaramuk Eceaysezdmrr sormayın benim kalçam ve kuyruk sokumum çok kötü😅 Hastane çantasıydı odasıydı derken herseyi de hazırladık zaman geçmiyor🥲
Eceaysezdmrr Denizkaramuk aynen BNde erkenden hazırladm evde bir kızım var vakıt bulamam dıye ama gecmıyor hala
elvinimmm Eceaysezdmrr 38+1iz herşeyimiz haftasiyla.uyumlu sadece karin çevresi 2 hafta geride çıktı kanimda enfeksiyon vardı yeni bitti bebek.kilo almaya başladı ona.canim sıkkın.kilolu bebek.beklemiyorum ama haftasiyla uyumlu olsun yeter.36-37 de 2500 du ilac kullandıktan sonra 38 2900 olmus inşallah toparlad haftasini yakalar.normal doğum istiyorum bebegimde bas asagi dönmüş durumda bakalim.ne zaman gelecek kızım 😂
Eceaysezdmrr elvinimmm korkma benım ilk kızımda öyleydı 1 hafta önce karın cevresı 2 hafta gerı dedı 2500 kılo dedı 1 hafta sonra doğum yaptım 3150 gram çıktı gayet iyiydı yani ultrason bazen şaşırtıyor
gggb Bizde 36+2 yiz 🙈🙈 sezeryan istiyorum 15 Mayıs inşallah 40 haftamda tam doktorum beklerse benim oğlan 2 hafta önden gidiyor, bugün 3.200 gr kiloyduk boyumuzda uzun bakalım nasıl olucak 🦦👶🏻
Eceaysezdmrr gggb maşşallah dayanırmı o kadr bılemedım ben 36 ya yeni gırıyorum 8 12 Mayıs arası dedı bana
Snsineem Kızlar 34. Haftaya giriş yaptık 1 hafta ileri bebem 35 haftalık dedi doktor ama regl günüme göre 34 haftalık 👶🏼 maşallah kızlar sizin doğum tarihleri belirli olmuş bana daha birşey demedi doktorum
Eceaysezdmrr Snsineem normal se zaten veremezler benım sezeryan olacak ben kendim sordum ne zmn alırız hocam dıye 😇
Damla_76 Eceaysezdmrr ay bende 34+4 deyim kasık agrılarım başladı iki gündür son haftalar cok zormuş gerçekten geçmek bilmiyo😖☺️
Emine69 semanur0456 benımde 18 mayısmyada 25 mayıs olacak bakalım eabbım kıcagımıza almayı nasıp etsınn
semanur0456 Emine69 yaa ne güzel 🙃 aynıymış tarihler normal doğum olsaydı 25 mayıs olucaktı benm de canm ama mecburi sezeryan olcam o yuzden en gec 18 i ☺️ Amin canım sağlıkla alalım🙃
piiremsesinannesiii Eceaysezdmrr benim de 5 mayıs doğum güya bakalım ne zaman gelmek isterse 🥰 sağlıkla gelsin miniklerimiz inşallah 🤲
Crescent96 35+6 kocaman bi göbek😀 39. Haftada alırız dedi doktor bi sıkıntı olmaz ise eğer.. o da 12 mayısa denk geliyor tam net gün almdım henüz☺️
Nazugrak16 Eceaysezdmrr dün benimde sağ tarafıma bir baskı yapıp döndü galiba kasiga ağrı girer gibi bağırdım eşim doguruyom sandı ama ilk defa böyle siddetliydi bugün 34 olduk