Eceaysezdmrr Mayıs anneleri nasılsınız son durumlar ne 35+4 olduk patlayacak gibiyim. Haftalar gecmıyor artık hani 2. Ler çabuk geçiyordu ya😂😂. 8 12 Mayıs arası doğumum sızınkıler bellimi
elaymoms Eceaysezdmrr 36+2 🐣 önümüzde ki pazartesi gidip sezaryen için gün alacağım 🤣🤣 senin de benim gibi kız olacak galiba
Eceaysezdmrr Tiiffany iç karnım genişmiş ama resmen böbrek tarafımdan çıkmaya çalışıyor çocuk karnıma aldırmayın 😂😂😂
Nazugrak16 Eceaysezdmrr dün benimde sağ tarafıma bir baskı yapıp döndü galiba kasiga ağrı girer gibi bağırdım eşim doguruyom sandı ama ilk defa böyle siddetliydi bugün 34 olduk
elaymoms Eceaysezdmrr maşallah. Benim de karnım böyle gören oğlum olcak saniyo 😅 bugün teyzenin biri diyo ki senin g*tun yok oglun olcak kızım olcak teyze diyom ama yok inanmiyo 🤣🤣🤣 İc karnım da geniş olunca fazla karnım çıkmadı ama içerde savaş var resmen böbreklerimi birbirine katti
Eceaysezdmrr Denizkaramuk yaaa aynı nerdeyse ben sezeryan olacağım için 38 de alacak 3 hafta nasıl geçer bılemıyoruö çok ağırlaştım ben🤣
Annecim58 Eceaysezdmrr 34 haftalık olacağım Mayıs sonu gibi tahminen doğum ,Çok zorlanıyorum neredeyse yuruyemiyorum hemen yoruluyorum ağrım oluyor bitane daha oglus olunca evde baya zorluyor
Eceaysezdmrr elaymoms aynen aynen karın olmayınca kolay sanıolar gelıo ıcımızı görseler bebeler dısko yerı sanıyor galıba içeriıyı 🤣🤣
Denizkaramuk Eceaysezdmrr sormayın benim kalçam ve kuyruk sokumum çok kötü😅 Hastane çantasıydı odasıydı derken herseyi de hazırladık zaman geçmiyor🥲
Azrayavuz ilkimbebee 35+3 pazartesi kontroldeydim 2.800 48 cm , sizinkiler nasıl kendimde +11 kilo ile yola devam😂
Eceaysezdmrr Azrayavuz 34 haftalıkken gittim en son 2300 dük boyunu sormayı unutmuşum ya bende tam 10 kilo aldım😇