nur34_ Gebeanne45 39+2deyz cati muanesi oldum bugun normalle bekliyoruz catidan sonra genelde herkeste leke gorunurdu bekliyorum sabahtndr hic kahve lekelnme bile olmadi
Minisanne12 kahvesever__ nasıl başladı sancilarin canm bende 37+0 ve dogurmak istiyorum herseyi iyi bebisin haftası da uygun artık kavuşmak istiyoruz 🤧
kahvesever__ Minisanne12 sabah nişanım gece de suyum geldi öyle gittik açılmam sancım. Olmadı için bir gün bekledim sonra doğum yaptım