Lafayette Eceecim ten teması yapıyormusunuz, bence güven duygusuna ihtiyacı var gibi. Gazdan sütten eminseniz
usenmedimyaptimbirvelet mylittlebabym temas bağımlısı bebekler genelde sancısı olmadığı zamanda ağlıyor benim oğlum öyle sancısı olmadığı zamanlar yatırıyorum bir yere ağlamaya başlıyor kucak istediği için olabilir belki
Eceecim Ahsenveannesi ben de kendimi köle gibi hissediyorum şu sıralar 😂 azcık aklı erse oyunlar oynasak gülse falan daha eğlenceli olur ☺️