Kızlar selam ☺️👼🏻
Bebeğim 23 günlük. Uyanık olduğu vakitler hiçbir şekilde oyalanmıyo ve genelde ağlıyo.
Günümüz alt değiştir,emerken uyut, gaz çıkar şeklinde geçiyor. Sizlerin de öyle mi?
Sürekli ağladığı için tedirgin oluyorum. Gaz sorunumuz yok ve sütüm yetiyor.
Yalnız olmadığımı söyleyin 🙏🏻