Tubatgn Allah yardımcınız olsun.. Bende o süreçlerden gectim hakikaten çok yıpratıcı.. Ne yaparsam yapayım 4 bucuk ay net gaz sıkıntısı yaşadı yavrum ama o aydan sonra bıçak gibi kesti çok şükür inşallah sizde de kısa zamanda çözülür bu durum.. Gaz problemimz geçse de kabızlık problemimz 9 ay sürdü.. Ve ben o süreçte maalesef cevremin yanlış yonlendirmesi ile hep fitil kullanmıştım ondan dolayı fitil vermedigim zamanlarda asla yaomaz oldu çünkü makat çatlağı yapmışım yavrumda😥 9 aylıkken doktora gittik artık doktorumuzun tavsiyesi ile makat çatlağını tedavi ettik 1 haftada kabızlık problemimiz gitti çok şükür, bebeğimin kilosu önde olduğu için mamayi da ayni zamanda kesti hem gece beslenmesi hemde mama vermiyordum artık, sabah ve akşam olmak üzere sadece 2 biberon süt verdim diğer zamanlar biberon ile sadece su verdim.. 1 ay sonra 1 biberon sabah süt vermeye başladım. Suan 20 aylık olduk sütü de kestim cok nadir veriyorum artık. İştahı yerinde olduğu için cok sıkıntı yaşamadım.. Ikincim geliyor ve yine aynı seyleri yaşamaktan cook korkuyorum ..
Uzun oldu ama belki faydasi olur diye detaylı anlattm tecrübemizi 😢 inşallah sizinde sıkıntılarınzı tez zamanda biter 🤲🤲🤲