Aselkusunannesi_ cansuerg 68 kiloyla girdim doğuma L beden almıştım canım. Daha sonra XL aldım tekrar bana daha rahat geldi
Youngplanner cansuerg 1.64 boy 72 kg m aldım ama doğuma 2.5 ay var olmazmı acaba korktum şuan çokta bol olmasın dedim ama
3babymom Busraaaa35 aynı benim gibisiniz ben acıtır diye L almadım iste xl aldım iyiki de öyle yapmışım
3babymom Bence ölçünüz hangisine uyarsa uysun bir buyuk bedenini tercih edin dogumda insan rahat etmek istiyor özellikle sezeryan olanlar için diyorm sıkı olursa acıtır