3babymom Peri_kizi bedene bakma sen Bence L kucuk gelir giyemezsin karnında ağrı yapar bı tık rahat olması senin için daha iyi Yine de sen bilrsn
ceylangokce_05 Ben 62 kiloyum 20 gün sonra doğumum var M beden alsam olur gibi sanki kızlar ne diyorsunuz
cansuerg miray1995 şuan 6 aylık hamileyim benim de boyum 1.60 ama şuan 59 kg yim . Kalan 3 ay da kac kg alirim bilmiyorum. m beden tam mi oldu yoksa bol muydu rahat miydi? Hadi 65 kg ye cikayim , 160 boya 65 kg M olur mu sence canim?
Busraaaa35 163 boy 74 kilo ile L beden aldım ama pişman oldum sezeryan dikişlerimi acıttı ,çok zayıf değilseniz Xl tavsiye ederim
3babymom Busraaaa35 aynı benim gibisiniz ben acıtır diye L almadım iste xl aldım iyiki de öyle yapmışım
TugSozTan 1.64 boyum var şuan kilom 77 29.haftadayız. O zamna kadar biraz daha kilo alırım şişerim diye xl aldım