Sedaayaz en önemlisi kendini sürekli pozitif yönde telkin etmen. Beynimiz o kadar güçlü ki eğer kötü şeyler düşünürsen sana adeta o deneyimi şu an yaşıyormuşçasına kaygı yaşatır. Sürekli pozitif düşünmeye odakla kendini. Dünya tarihinden beri milyonlarca kadın doğum yapmış hem de ne kadar zor şartlarda. Bugün hala köylerde insanlar imkansızlıklar içinde doğum yapıyor. Çok şükür bizlerin her türlü imkanı var. Diğer taraftan hem evrimsel olarak hem Rabbimin bizlere verdiği bir güç var. Vücudumuz o doğumu yapacak şekilde tasarlanmış. Eğer beynine hükmedersen Allahın izniyle korktuğun hiçbir şeyi yaşamayacaksın. Her gün yürüyüşe çıkın temiz havada yürüyün, pozitif düşünceyle ilgili videolar izleyin çok faydasını görürsünüz. Sağlıcakla ☺️