Sedaayaz Tatlim kalbinden ne geçiyorsa hangi doğum şekline kendini hazır hissediyorsan onu tercih et. Elbette ki ikisininde kötü yanları var ama her doğum kendine özeldir
. Herkesin vücudu, fiziği, bebeği farklıdır. Anne olmak o kadar kolay olsaydı ayaklarımızin altına cennet serilmezdi. Bir de şu yönden bak normal veya sezaryen fark etmeksizin o kadar kötü olsaydı kimse ikinci çocuğu yapmazdı. ☺️ Benim ilk gebeliğim bende de korku var ama asla insanların kötü, hassas doğum hikayelerini duymak istemiyorum 🤷