Yaseminki benim bebeğim zaten baş aşağı hep benim omuriliğimde sekiz tane pilatin olduğu için bu amaliyatımı yapan doktorum zaten normal doğumu yapamazsın masada kalırsın demişti kendi kadın doğum doktorumada olduğum amaliyatı söylediğimdeki onu bile bir ay önce söyledim riskli buldu normal doğum yapamazsın seni riske atamam dedi sezeryanla alıcaz dedi sisteme bile normal doğum yapamaz olarak girdiler yoksa ben normal doğumu çok istiyordum haziranın beşindede bebeği alırız herşey normal giderse dedi şuan 31+5 günlüğüz haziranın 5 inde 38+3 günlük oluyoruz