Papatyam28 bizim 1. Kat ama 7 tane cam var bende öyle tozunu alıyorum uzanabildigim kadar. Doğuma yakın ya annem gelir ya da bende mecbur birini tutup yaptırcam 😓
Bayram bitsin dolap içlerini falan duzenlicem bebeğe dolapta yer açmıştım ama düzenlemem lazım komple. Sifonyeri bosaltcam falan.
Koltukları petekleri silerim. Yapabildiklerimi yavaş yavaş yaparım. Asıl zor olan tül yıkayıp asmak benm için diğerlerini yavaş uavas yaparım
Halialr ince makine de yıkancak sadece salon halıları yıkamaya verilceo işte
Çok iş var çoook😫