Sahradmla Meleyke123 googleye mutlu resim yaz bastakine tıkla resim yükle kopyala sonra buraya yapıştır
Adapte34 Meleyke123 bende bu yöntemlede erkek çıkmıştı Çin takviminde erkek çıkmıştı herkes erkek dedi tahmin edenler arkadaşlar falan ama doktor kız dedi 😂
irem3365 @esmerella37 bunlar ayrı bebekelr benim değil yani yanindakiler merek ediyor tahmin edebilirimsin
meryy2615 Fıstık gibi 🥜 annesi onu çok bekledi ❤️❤️🥰 ondan bu kadar sabırsız 🥲 sağlıkla gelsin yeter 🥰🥰
Gizotto esmerella37 merhaba benimkine de bakar mısınız rica etsem? Bugün doktorumuz 6+4 olduğumuzu söyledi. https://www.hizliresim.com/1ptyzsv
HTSY-3535 meryy2615 evet canım ikiside erkek dedi . 20 haftalık Ken kız dedi doktor 23 haftalıkken de başka doktor erkek dediler bayramdan sonra netleşir artık diye düşünüyorum
BuseBahar Meleyke123 30.12.1996 doğumluyum son adet tarihiminin ilk günü 07.01.2023 ne oluyor şimdi cinsiyet 😌 yaşı yıl olarak mı hesaplıyorsunuz ?