Kardelenalya Gayet iyi dedi boyuda 44 cm di haftaya 35 olacak randevum var bakalım 3 haftada kaç kilo aldi
Crescent96 Tanembebek5 evet benimkide öyle yediklerime dikkat ediyorum canım açlık tokluk şeker ölçüyorum ayrıca..
Tanembebek5 Crescent96 ben de şeker de yok ama bilmiyorum genetik olabilirmiş eşim de ben de 4 üzeri doğmuşuz ondan olabilir dedi ama ben çok da iri bir bebek olsun istemiyorum açıkcası sağlıklı olsun da önemli olan o
Tanembebek5 AdinsMom maşallah sağlıkla gelsin inşallah 🧿🙏 32 de kilosu kaçtı acaba? Ben de pazartesi tekrar nts ye gidicem 34+2 olucam o zaman çok kilo alsın da istemiyorum ama inşallah 38 i görürüz 🤕
barlaseymahasan Kardelenalya ben normal beslenmeme devam ediyorum doktor herşey yolunda ve normal dedi bi de aşırı kilolu olursa sezeryan olma riski yüksek diyorlar ya ondan da korkmuyor değilim tabi bebiş nasıl gelmek ister orası ona kalmış ama olsun,😂
Sureyya1 Atmacabebek bazi bebekler tombik olurmus benimkidevonden gidiyor saglikli olsunlarda Allahinbizniyle bisey olmaz insallah belki normal dogumu zorlastirir kilodan dolayi
Kardelentrkylmz Tanembebek5 benimde öyle 31. Haftada gittim 2100 gramdı 2 hafta önde dedi bende haftaya tekrar gidicem iri bebek normal doğuramazsın az ye çok kilo alıyosun va bir dünya şey söyleyip korkuttu beni sanki dünyanın sonu sadece normal doğum zorunluymuş gibi davranıyo amacı ney anlamadım
Tanembebek5 Kardelentrkylmz ben zaten en başından beri sezeryan düşünüyorum kendine de söyledim. Zaten bunu normal doğuramazsın zor dedi. Ama ve eşim 4 üzeri doğmuşuz biraz da genetikmiş öyle söyledi doktorum. Az yemeye dikkat ediyorum bakalım pazartesi tekrar nts ye gidicem ne dicek