Didemcann Aysennnnnn benim 15 embriyo oldu biz 10 tane ile anlaştık o yüzden beşini imha ettik çünkü paramız kalmadı 😓
Aysennnnnn Didemcann evet çok pahalı bir uygulama maalesef. Ama maşallah sizin çok embriyonuz olmuş. Benim rezervim düşük en fazla 3 tane oluyor
Didemcann Aysennnnnn canınız sağolsun yeter bende pcos var ondan dolayı bu kadar fazla oldu ama size de merkezimi önerebilirim hem uygun hem de iyiler