Aysennnnnn dilersen merkez değiştir canım, hangi ildesin bilmiyorum ama burada bi arkadaş vardı yazılarına denk geliyordum, ilk bebeğinde hiç bir problem yokken 2.bebeğinde genetik sorun çıkmıştı, şimdi 3. bebeği için genetik ayıklamalı tüp bebek denediler, genetiğe 6 tane yumurtası gitti ama 1 tanesi sağlıcakla geri geldi, yani bitane deneme hakkı vardı, eğer olmasaydı sonrası sar başa olacaktı, şükürler olsun ki sağlıcakla tutundu, lütfen kendini üzme imtihan dünyasındayız, verdiğide imtihan vermediğide, bütün kalbimle dua ediyorum, şu mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine kabul olur inşallah, rabbim tez zamanda feraha kavuştursun 🤲🏻❤️