r10b İstanbul’da yaşıyorum.Saglik ocağı,devlet hastanesi,bir sürü eczane gezdim ama piyasada aşı yok.25 haftalık oldum 1 doz aşı bile vurunamadim .Sizler neler yaptınız
Eliyy r10b bende 1 doz vuruldum ama aşı yok deprem bölgesine gitmişti ama aşı yok dogumun son haftasına kadar gelir inşallah
Funda-01 r10b deprem bölgesine gönderilmiş bende 2. Dozumu bugün oldum 1 hafta falan bekledim sağlık ocağında oldum hamile olduğunuzu bilmiyorlar mı isteyince getirebiliyorlar sipariş veriyorlar kişi sayısına göre biraz sıkıştırın isterseniz
tugba3863 r10b ben de 26 haftalık hamileyim, 1.dozu oldum 2.doz yok sağlık ocağında olamadım daha 🤷🏻♀️
r10b Lafayette mnli Ozoooo tugba3863 Funda-01 hepinize çok teşekkür ederim kızlar,bir sağlık çalışanı tanıdığımız sayesinde bulduk.İlk gebeliğim olduğu için biraz da panik yaptım.Dun baya bı eczane,hastane vs gezdim halledebildik 🙏Sağlık ocagiyla da haberlesiyorum ama hiç gelmemiş ellerine dediklerine göre.Darisi diğer bulamayanlarin basina 🙏🍀
mnli r10b ilk gebeliğiniz mi benim 2. Gebeliğim doktorum ilkinin üstünden 5 yıl geçmediği için sorun olmaz dedi ilkinde 2 doz olmuştum benim ebem de gelince arayacağız dedi dün kan testine gittim aşı da gelmedi heralde falan dedim 1 tane var elimizde sana yapalım dedi arayacaktınız dedim 3 tane yolladılar zaten aramadık kimseyi gelip sorana yaptık diyor 24. Haftada yaptırmış oldum 2. Gebelikte tek dozmuş allahtan
Lafayette r10b çevre illerin devlet hastanelerine gidin sorun, pandemide aşı bulamayınca öyle yaptık hatırlayın
r10b Sude ya bölgesel geliyor yada farklı bir durum ebeyle sürekli haberlesiyorum ama yok yani.Cok şükür ben hallettim en azından 1.dozu
r10b DenizDnz- acillerde gidin rica edin oralarda sıkıntılı vakalar için bulunuyor demişlerdi bir sorun isterseniz
Sevval0308 Eda_arslan hayır canım tek dozun bir koruyuculuğu bulunmuyor en az iki doz 4 hafta ara ile vuruluyor.
mnli Eda_arslan ilk gebelikte iki doz vurulmuştu sağlık ocağınızı sıkıştırın derim 2. Gebelikte 5 yıl geçmemişse tek dozmuş
ensensr23 Sağlık ocağı ebem çok ilgili sağolsun gelir gelmez hemen çağırdı gel bitmesin vuralım sna diye o yüzden ikisinide vuruldum.