mom1baby Allah yardımcın olsun canım,bol bol yürü ilk gün acıdan yürüyecemeceksin zaten yine de kendini zorla biraz 2.günü sende göreceksin yatıp kalkınca çok daha fazla acıyor yürüyünce çok hafifliyor acın ağrın kendin zaten yürümek isticeksin
Sıcak su torbası ve kettle mutlaka götür ve kalın bi hırka sakın unutma ilk günler sıcak oluyor odanın içi ve giymek istemiyorsun ama öyle yapma hırka hep üstünde olsun ki bel ağrın boyun omuz ağrın daha az olur insaAllah benim boynum omuzlarım her ağrıdığında sıcak su torbası koydum çok iyi geliyor,kabız olmaktan korktum hiç bir sey yemedim ben 2 gün boyunca ama sen öyle yapma azar azar da olsa yemek ye ki daha çabuk tuvalete çıkasın ben hep sıvı seyler içtim kayısı suyu/su/kahve şeklinde ilerledim hep 2 gün boyunca anca 2 kek yedim gazimı çıkaramadım tâ ki 2.günün akşamı azda olsa yemek yiyince ve doktor bol bol sıcak su iç dedi gec söyledi saolsun 2 bardak sıcak suda içtim yemekten sonra akşamına gaz çıkarıp gece de tuvalete çıktım hamdolsun…4.günden taze sezaryenli olarak hepsi öneridir 🥲🥰