Merhaba kızlar uygulamaya göre 6+3 haftalık hamileyim dün kontrole gittim kese var ama yolk oluşumu yok nokta dahi göremedim dedi doktorum bir hafta sonrası için hemen kontrol hem de gelişim olmazsa diye kürtaj günü ayarladı. Ben gebeliğimi sattan 9 gün sonra 404 değerle öğrendim. Geç döllenme ile ilgili gözükmemesi olmuş olabilir mi? Doktorum öyle de olsa düşük bir ihtimal dedi. Bu durumu yaşayanlar süreç nasıl ilerledi daha önce bir kürtaj yaşadım ama boş gebelik değildi bebek gelişimi yoktu. Bu kürtaj omdan farklı mı olacak genel anestezi mi veriyorlar..