Sm135 Ezgi0608 bende sürekli kahverengi akıntı oluyordu ona o kadar alıştım ki kanama olunca her seferinde panikliyorum ama bebeğimde bir sıkıntı yok maşallah ama annelik hep böyle bişey galiba korku korku:) sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
Selviinurr Hernasipvaktineesirdir benim doktorum da aynısını söyledı istediğin kadar yat hiç kalkma gene olmayacaksa olmuyo dikkat et ama gene de dedi
Neslibt72 Sm135 3 kere üçer gün arayla baya kan kırmızı kanamalar oldu ikişer ped dolduracak şekilde sonrasında lekelenmeye döndü
Neslibt72 Sm135 normal olduğunu söyledi zaten yoğun kanamalarda hemen acil hastaneye gidip keseyi gördük serum takıldı. Kanama alanı oluşmuş hala da ufakta olsa duruyo o alan ama kanama yok