Kızlar selam. Benim ara ara kanamam oluyor. İlk 5. Haftada kahverengi lekelenmeydi. Progestana başladım fitil olarak. 12. Haftada baya regl gibi kanamam geldi hemen bitti. Daha sonra 15. Haftada tekrar geldi kesildi ve bugün yine aynı şey oldu. Progestana devam da ediyorum ama sürekli bir kanama yok ağrıda yok. Bu durumu yaşayan oldu mu?