Merhaba. Ben de Xiaomi kullanıyorum. Muffin, kek, pizza, balık, patates ve karnabahar brokoli kızartması yaptım. Hepsi harika oldu. Ama hamur işi yapacaksanız alüminyum folyo kullanmanız lazım. Altı tam pişmiyor maalesef. Ben patatesi hazır alıyorum. Hazır patates ile kızartınca burger king patatesi gibi güzel kızartıyor ve hiç yağ kullanmıyorum ben. Pratik ve eve asla tava gibi ya da fırın gibi balık kokusu yaymıyor. Benim için artıları bunlar. Gerekli mi tartışılır ama bence yağ sevmeyenler için çok kullanışlı.