ensensr23 Her eve lazım değil ama bence kolaylık. Bende philips xxl var. Ben yaptıklarını da lezzetli buluyorum. Fırın mantığı ama ön ısıtma yok, elektrik faturasına öyle çok yansıdığını hala görmedim ki 7-8 aydır kullanıyorum. Süre olarak fırından daha hızlı yapıyor. Ama evdeki hane sayısına göre değişir bence. Biz 2 kişiyiz bize yetiyor. Bazen misafir olduğunda da fırında yapmıyorum hatta birkaç part şeklinde airfryda yapıyorum.