Aygn Ben doğum yaptım çok şükür hatta bebeğim 25 günlük ama bizimki biraz erken gelmek istedi acil sezeryanla aldılar. Sipinal sezeryan oldum. Hiç korkma kuzum rabbim dağına göre kar verirmiş. Bebeğimi benden alacaklar diye korkma. Hem doktorun da öyle birşey söylememiş bana söylemişlerdi. Psikolojik alt üst oldu. Sen doktoruna danış iyice konuş. Sakın moralini bozma. Kafama taktikca daha kötü oluyor insan bebeğin de etkileniyor. Takma kafana. Hakkında hayırlısı olur umarım…