Aygn canım seni onkadar iyi anlıyorum ki gebeliğimin 7-8. Haftasından beri kabızlık çekiyorum şuan 26. Haftadayım bi ara lavmanla cıkıyodum sürekli kanama da oluyodu karın agrısından catlıyorum. Doktorum duphalac şurup vermişti iki şişe bitirdim işe yaramadı magnesic calcine toz ilaç var hamilelikten önce bi ölçek suya karıştırıp içiyodum 2 gün ishal oluyodum ama hamilelikte oda işe yaramadı Son 2 aydır gaz sancısı da eklendi her sabah kayısı hoşafı yiyorum sabah akşam 1 kaşık gerçek zeytinyağı içiyorum rezene çayı sabah akşam 1 er tane içiyorum bol su ve sıvı tüketiyorum yine yok yine yok allah yardımcın olsun işe yarayan bişiy bulursan banada söyle deniyeyim her gün bir adet muz kabızlıgı çözüyomuş daha denemedim ama denicem