SusamBebeginAnnesi Zmraemr Ben de 35+6′da tam 12 kilo fazlayla kontrole gittim. :) Oğlum 2700 gr ve 43,5 cm çıkmıştı kontrolde. Şim 36+4′üz. Hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah. 🥰
semanur0456 Kızım 33 haftayken 2700 dü suan 34+6 🫶🏻 36 da kontrolümüz var bakalm🤦🏻♀️🤣 bende 17 kg aldım :(((((((( doğumaa daha var üstelik:(
dexter Ozlooo-0 valla özellikle yapmadım 😂 kilolu hamile kaldım, abur cuburu bırakınca hala kilo almadan devam ediyorum nasıl abur cubur yiyomuşum ki şu an hamilrliğe rağmen kilo almıyorum diyorum 😂
semanur0456 Fts-fts11 gayet iyi bence boş yapmasın doktorun, valla cok takılmamal lazm doktorlara . He de geçin 😂 doğunca belli olur onun kilosu siz sağlıklı beslenin gerisini boşverin
Ndkr Ozlooo-0 30+1 de 41 cm 1680 gramdık ben de 14 kilo aldım hiç başlarda bulantım olmadı maaşallah 😂 yatış istirahatliyim heralde 20 kilo okur gibi geliyor daha 2 ay var
Fts-fts11 Mre ben hiç anlamıyorum ki bir hafta geç döllenme var dedi bebeisim biraz küçük surekli böle diyir
Mre Fts-fts11 valla benim de geç döllenme olmuştu normali 16 temmuzdu ama biz hep 9 ağustosu göze aldık bu kilo meselesi doktordan doktordan herhalde farkediyor🙈 ama bence içinizi rahat tutun daha da alır kg 🙏🏻
Ozlooo-0 2023Mucizem benimde 29+1 de bebek 1450 boyu 37 cmdi benimde ayağım kırıldı alçıda olduğu için tartılamdım 🫤