SaHil_Hayat Ozlooo-0 34 deyim 11 kilo aldım 😞 nasıl verilecek bilmiyorum 🤷♂️ bebiş 2257 di 33. Haftada az gibi geliyor bana sanki üzülüyorum 🥺
SusamBebeginAnnesi Zmraemr Ben de 35+6′da tam 12 kilo fazlayla kontrole gittim. :) Oğlum 2700 gr ve 43,5 cm çıkmıştı kontrolde. Şim 36+4′üz. Hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah. 🥰
Gamzeee10 Fik canım benımde 24 hafta 831 gram olmuş gerçi bır ay var daha alır ama doktorun kılosuyla alakalı bişey dedımı yanı ben çok anlamam da az gıbı geldi sankı
Gamzeee10 Fik gerçi 20 haftalık bı gebelik ıcın uygun bır kilodaymıs bebişin ☺sağlıkla doğsun inşallah
Fik Gamzeee10 Aminn Hepimizinki sağlıkla gelsin kuzum inşallah bu doktora ilk kez gittim de sordum iyi mi diye iyi dedi 😅 meraktan sizlere de sorayım dedim happy mom da 250-280 Gr ortalama diyor 20+1 de 😊
Strawverry 30+6ama doktora sordum ayı ile uyumlu dedi bende net bilmiyorum inşallah mayıs da kontrol de söyler
dexter Ozlooo-0 valla özellikle yapmadım 😂 kilolu hamile kaldım, abur cuburu bırakınca hala kilo almadan devam ediyorum nasıl abur cubur yiyomuşum ki şu an hamilrliğe rağmen kilo almıyorum diyorum 😂