Zeynosarel Melikeaykut cnm erken test yaptım o negatif çıktı sbh kan vercem ama 3 . Gün adetimin henüz gelen giden yok. Antbytk yapar mı acaba
Zeynosarel Fuhrer çok ilginç hayırlısı olsun hepimizin hakkında bakalım merktayim 🥰 23 Mart son adet tarihim
Gul12345 Zeynosarel hayırlı olsun cnm ins güzel yükselir sağlıkla guzl haberlerini alırız Bende 24 mart ne zmn yaptın testi dün sabahmi
Melisct94 Zeynosarel anladım canım fotoğraf da öle çıkmışta olabilir yeniyse hayırlısı olsun umarım hamişsindir iyi düşünelim iyi olsun canım. 🙏🌺
Melisct94 Zeynosarel bak bunda gözükmüş hadi bakalım inşallah kan değerine görede var gibi hayırlısı olsun canım🥰🙏
Zeynosarel Melisct94 ay inşallah yükselir yarın yine mi vermem gerekiyo çok düşük geldi bana sonuç . Çok sağol 🥰
Melisct94 Zeynosarel Yükselir canım allahın izniyle benim adetime 1 gün varken yaptım 98 çıkmıştı tam bi hafta sonra 2996.69 olmuştu yükselir hiç merak etmeyin ama 2 gün arayla tekrar verin 😊
Zeynosarel Gul12345 test dün akşam yaptım gölge çıktı sbh erken test yaptım gölge çıktı 😁 bugün tes verdim 13.9 . Benimde 23 Mart çok düşük gibi geldi 2 gün sonra tekrarliycam . Senin nasıl degerin
Gul12345 Zeynosarel ben bekliyorm bakalım olana kadr tes yaparım galiba hamile degilm şuan Ins güzel yükselişler olur cnm hamileligin güzel gecer
anneoluyoruuumm16 Zeynosarel seni üzmek istemem ama enfeksiyon da sanırım gölgeli çizgi yapıyor. Hamile olmadan önce benim iki testimde böyle çıktı doktor enfeksiyon dedi antibiyotik kullandım sonrasında hamile kaldım
Furkanvedadininannesi Zeynosarel var ama çok küçük 3 gün sonra tekrar tast yap ikinci çizgi daha belirgin olacaktır hayırlı olsun 😇