Arkadaşlar adetime 1 hafta kala dktora gittim hamilesin filan demedi hiçbisey görmedi. Çok fazla enfeksiyon olduğunu söyledi antbytk ve fitil verdi. Benim adetim 4. Gün oldu sadece çamaşırima çok az akıntı gibi pembemsi kan geldi bı kere 4 gündür gelen yok. Yarın sağlık ocağına gidicem test yaptım az önce çok silik var gibi kafam karıştı. Doktor görmez miydi! 