Dygdmr Ben çok şaşırdım zaten. Yeni yeni aldığım bir haber sağlık camiasında çalışıyorum. Kullanan herkesten olumlu yanıt alıyorum ama ilacın toplatılacağı yönünde bir söylem var. Hatta şöyle Amerikadan getirilmeyecekmiş artık stoklar bitince ilaç da bitmiş olacak 🤷♀️