beyzacmvrc philps göğüs kalkanı kullanıyorum . Teması kesiyor , birşey sürdüğünde krem , yağ vs meme emiyor yoksa göğüs pedine yada kıyafetine bulaşır. hava delikleri sayesinde meme hava alıyor , akan sütü içinde biriktiriyor sonra onları cam bi kavanozda biriktirip dondurabilirsin . İlk zamanlar daha bi faydasını gördüm , şimdide faydalı ama süt fazla gelmeye başladı unutuyorum hop bi eğiliyorum her yerim süt 😂 yada gece dolanı kalk boşalt gel oluyor . Şimdi daha çok hassaslaşıp yara olcağını anladığım da krem sürüp takıyorum . Göğüs pedleri daha bi tahriş ediyor hassasken . Bebeğim 40 günlük .