beyzacmvrc ben yaklaşık 5 sene önce kullandım. Oğlumu emzirirken o kadar yara oldu ki kan akıyordu delinmisti. 4 ay boyunca öyle sürdü ne kullansam geçmedi kremler bitkisel şeyler. En sonunda çok şükür göğüs kalkanini kesfettikte iyileşti. Önemli olan göğüsün başka birşeye temas etmemesi göğüs kalkanı da bunu sağlıyor hemde içinde sütte birikiyor. Şu an 27 haftalık hamileyim sakladigim yerden çıkarıp öpüp basima koydum resmen kıymetlim onlar benim 😂 aventin göğüs kalkanini kullandım ben