Nur680 ya evet beni de düşündürüyor. Muslin alsam ince tek zıbın üşütür kısa kol evde olmaz hani çok sıcak bir evim yok serin oluyor. Bebek habire dışarı çıkılmaz o sebeple napacagim bilemiyorum ben uzun kollu tulum yine kısa kollu tulum aldım zıbın falan. Ay her yer mağaza yaz ayı tıkar kurur mantigiyla çok eşya almadım. Diğer çocuklarımla Mart bebesiydi mis gibi ikişer kat giyiyordu battaniye falan 😂 şimdi. Bu bebisleri battaniyeye sarmayacaz mi üşür yaw ahshshm