31+5 olduk bugün, dün 1760gr dı muayenede.. maalesef iki gün önce sancılarım başladı kafası aşağıda doğum pozisyonu almış nst girdim iki günde bir progesteran iğne ve magnezyum takviyesi verdi doktorum.. bende 34. Haftada kıyafete girişirim diyordum ama bugün hepsini yıkadım yarın da ütüler çantamı dolabını hazırlarım erken doğum riskim varmış